Προσοχή! Τα cookies χρησιμοποιούνται σε αυτόν τον ιστότοπο για να παρέχουν την καλύτερη εμπειρία χρήστη. Αν συνεχίσετε, υποθέτουμε ότι συμφωνείτε να λαμβάνετε cookies από αυτόν τον ιστότοπο. OK
0 Your Cart

Το mustshop.gr είναι τo ηλεκτρονικό κατάστημα διάθεσης των προϊόντων μέσω του Διαδικτύου της εταιρείας Παππάς Γεώργιος του Σωκράτη που εδρεύει στους Αγίους Αναργύρους Αττικής, στην Ελλάδα (ΑΦΜ: 075006778 / Δ.Ο.Υ Αγιών Αναργύρων / ΓΕΜΗ 066296603000). Πριν εισέλθετε στο ηλεκτρονικό κατάστημα και περιηγηθείτε στην ιστοσελίδα μας, σας καλούμε να συμβουλευτείτε τους κάτωθι όρους και προϋποθέσεις, που εφαρμόζονται ειδικά για τη χρήση του ηλεκτρονικού καταστήματος της Παππάς Γεώργιος του Σωκράτη, που βρίσκεται στην διεύθυνση mustshop.gr

Οι παρακάτω όροι επιστροφής καλύπτουν αποκλειστικά κάθε πώληση προϊόντων ή/και υπηρεσιών μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος της Εταιρείας που βρίσκεται στον ιστότοπο mustshop.gr (εφεξής «παρούσα ιστοσελίδα») . Οποιοιδήποτε άλλοι όροι αποκλείονται ρητώς. Κάθε Χρήστης που εισέρχεται και συναλλάσσεται ή κάνει χρήση των υπηρεσιών του ηλεκτρονικού καταστήματος (εφεξής ο «Επισκέπτης» ή «Χρήστης» ή «Πελάτης» αντίστοιχα) θεωρείται ότι συναινεί και αποδέχεται ανεπιφύλακτα τους όρους που εδώ διατυπώνονται, χωρίς καμία εξαίρεση. Εάν κάποιος Χρήστης δεν συμφωνεί με αυτούς του όρους οφείλει να απέχει από τη χρήση του ηλεκτρονικού καταστήματος και από κάθε συναλλαγή με αυτό. Η Εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να μεταβάλλει οποτεδήποτε τους όρους και της προϋποθέσεις χρήσης.

Η Εταιρεία αποσκοπεί στην απόλυτη ικανοποίηση των πελατών.

Η Εταιρεία θα επιστρέψει το σύνολο της τιμής του προϊόντος που επιστρέφεται από τον πελάτη με την προϋπόθεση ότι δεν έχει χρησιμοποιηθεί ή καταστραφεί ή ακόμη δεν έχει αλλοιωθεί ή ανοιχτεί η συσκευασία του και μόνο εφόσον επιστρέφεται μαζί με το παραστατικό.

Το προϊόν πρέπει να επιστραφεί εντός 14 ημερών από την ημέρα παραλαβής του. Σε αυτή την περίπτωση τα έξοδα αποστολής για να επιστραφεί το προϊόν βαρύνουν την εταιρία μας.

Ο πελάτης οφείλει να αρχικά αποστείλει email με το αίτημα οπότε εκπρόσωπος της Εταιρείας θα επικοινωνήσει μαζί του.

Ο πελάτης οφείλει να συσκευάσει το προϊόν κατά τέτοιο τρόπο έτσι ώστε η μεταφορά του να είναι ασφαλής. Ο πελάτης μπορεί να επιστρέψει το προϊόν μόνο μέσω των εταιρειών ταχυμεταφορών που συνεργαζόμαστε (Easy Mail -Speedex).

Προσοχή: Δεν υπάρχει δυνατότητα παραλαβής από ΕΛΤΑ

Εφόσον το προϊόν κριθεί κατάλληλο για επιστροφή τότε η Εταιρεία αναλαμβάνει να επιστρέψει στον πελάτη τα χρήματά του εντός τριάντα ημερών από την ημέρα που ο πελάτης έχει ζητήσει να επιστρέψει το προϊόν.

Επιστροφές χρημάτων γίνονται μόνο με τραπεζική κατάθεση ή refund στην χρεωστική, πιστωτική ή prepaid κάρτα του πελάτη. Δεν επιστρέφουμε μετρητά.

Η Εταιρεία δεν οφείλει να επιστρέψει χρήματα στον πελάτη ο οποίος επέστρεψε τα προϊόντα και το μέσο αποστολής που χρησιμοποίησε δεν ήταν ασφαλές με αποτέλεσμα να χαθούν, να καταστραφούν, ή να κλαπούν τα προϊόντα

Ο πελάτης έχει το δικαίωμα να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση χωρίς να αιτιολογήσει την απόφασή του αυτή. Το λεγόμενο αυτό «δικαίωμα υπαναχώρησης» είναι αναφαίρετο δικαίωμα του καταναλωτή στις συμβάσεις εξ αποστάσεως και έχει το δικαίωμα να το ασκήσει εντός 14 ημερών. Το ανωτέρω χρονικό διάστημα ξεκινά να μετρά από την ημέρα παραλαβής των προϊόντων. Ο πελάτης οφείλει να στείλει έγγραφη ενημέρωση σχετικά με την επιθυμία του να υπαναχωρήσει και στην ενημέρωση αυτή πρέπει να αναφέρει τα προϊόντα τα οποία επιθυμεί να επιστρέψει και τον αριθμό της παραγγελίας του.

Η ενημέρωση αυτή πρέπει αρχικά να σταλεί με mail

Η συσκευασία του προϊόντος δεν πρέπει να έχει αλλοιωθεί ή ανοιχτεί, χρησιμοποιηθεί ή καταστραφεί και επίσης θα πρέπει να συνοδεύετε από το παραστατικό του.

Ανταλλαγή προϊόντος: Το προϊόν πρέπει να επιστραφεί εντός 14 ημερών από την ημέρα παραλαβής του. Ο πελάτης πρέπει να στείλει εγγράφως την επιθυμία του να κάνει αλλαγή του προϊόντος με ένα άλλο και να στείλει πίσω (ακολουθώντας τη διαδικασία που περιγράφεται ανωτέρω για την επιστροφή εμπορευμάτων) το προϊόν που έχει ήδη παραλάβει. Μετά θα λάβει το προϊόν το οποίο έχει επιλέξει να αντικαταστήσει με το αρχικό προϊόν. Ισχύουν όλοι οι όροι σχετικά με τις αποστολές και όλη τη διαδικασία που ισχύουν και για τις επιστροφές.

Τα έξοδα επιστροφής και αποστολής σε περίπτωση ανταλλαγής δεν επιβαρύνουν την Εταιρεία μας.

Η συσκευασία του προϊόντος δεν πρέπει να έχει αλλοιωθεί ή ανοιχτεί, το δε προϊόν δεν πρέπει να έχει χρησιμοποιηθεί ή καταστραφεί και επίσης θα πρέπει να συνοδεύεται από το παραστατικό του.

Εγγύηση Αυθεντικότητας: Η Εταιρεία εγγυάται την αυθεντικότητα όλων των προϊόντων τα οποία πωλούνται στο ηλεκτρονικό της κατάστημα.

Ελαττωματικά προϊόντα / DOA: Στην περίπτωση που κάποιο προϊόν έχει κάποιο ελάττωμα ο πελάτης αρχικά οφείλει να ενημερώσει την Εταιρεία με mail

Η συσκευή σας θα πρέπει ΠΡΩΤΑ να ελεγχθεί από το αντίστοιχο Τεχνικό Τμήμα του Εξουσιοδοτημένου Αντιπροσώπου-Εισαγωγέα-Διανομέα σε χρονικό διάστημα που δεν καθορίζει (και κατά συνέπεια δεν ευθύνεται) η Εταιρεία, προτού προβεί σε οποιαδήποτε ενέργεια για αντικατάσταση, αλλαγή, πίστωση από εμάς, ή επισκευής της.

Η διαδικασία αυτή είναι ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ για να ελεγχθεί αν η συσκευή λόγω των ιδιαιτεροτήτων της πτώσεις, χτυπήματα, πτώση υγρών,....) πληροί τους όρους και τις προϋποθέσεις της αντίστοιχης εγγύησης ή είναι DOA, ανεξάρτητα από το χρονικό διάστημα που παρήλθε από την αγορά της συσκευής σας.

Σε κάθε περίπτωση αντικατάσταση της συσκευής ΔΕΝ μπορεί να γίνει σε ΚΑΜΙΑ περίπτωση, ακόμα και αν έχουν περάσει ώρες από την αγορά της συσκευής από την Εταιρία αν πρώτα δεν μας δοθεί εντολή ή ενημερωτικό δελτίο από το εξουσιοδοτημένο τεχνικό τμήμα τους Αντιπροσώπου - Διανομέα που θα πρέπει πρώτα να την ελέγξει.

ΠΡΟΣΟΧΗ !!! σε περιπτώσεις προϊόντων που το εξουσιοδοτημένο τεχνικό τμήμα της επίσημης αντιπροσωπείας - εισαγωγέα - διανομέα στην οποία έχει αποσταλεί η συσκευή θεωρεί ότι η συσκευή δεν καλύπτεται από τους όρους - προϋποθέσεις εγγύησης του κατασκευαστή, υπάρχει ελάχιστη χρέωση της αντιπροσωπείας ( ανάλογα με το εξουσιοδοτημένο τεχνικό τμήμα της αντιπροσωπείας) για τον έλεγχο της που ξεκινάει από τα 15,00 € + Φ.Π.Α. Για το προηγούμενο λόγο ο καταναλωτής θα πρέπει να είναι ιδιαίτερα προσεκτικός για να αποφύγει έξτρα χρεώσεις της αντιπροσωπείας για έλεγχο της συσκευής και μεταφορικών λόγω άσκοπης παραλαβής και αποστολής.

Τα έξοδα επιστροφής σε περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος δεν επιβαρύνουν την Εταιρεία.

Η Εταιρεία μας παραλαμβάνει προϊόντα μόνο από εταιρείες ταχυμεταφορών. Ο πελάτης κρατάει ως απόδειξη αποστολής το voucher από την εταιρία ταχυμεταφορών της επιλογής του.

Σε περίπτωση που το προϊόν δεν καλύπτεται από τους όρους εγγύησης του κατασκευαστή ή το προϊόν - συσκευή δεν παρουσιάζει κάποια δυσλειτουργία σύμφωνα με τις προδιαγραφές του κατασκευαστή τα συνολικά έξοδα μεταφοράς αμφίδρομα (παραλαβής και αποστολής τόσο από και προς την αντιπροσωπεία όσο και από και προς την Εταιρεία μας) επιβαρύνουν τον πελάτη.

Το DOA καλύπτει μια συσκευή ΜΟΝΟ στην περίπτωση που θα φτάσει στον πελάτη χωρίς να λειτουργεί. Σε περίπτωση που δεν λειτουργεί μέρος αυτής καλύπτει τη συσκευή η εγγύηση και όχι το DOA.

Όλα τα προϊόντα μας παραδίδονται σφραγισμένα (εκτός εάν έχει ζητηθεί από τον πελάτη να προηγηθεί κάποια εργασία).

Παραλαβή λάθος προϊόντων: Στην περίπτωση που κάποιο προϊόν έχει αποσταλεί από λάθος της Εταιρίας μας ή διαφέρει από την παραγγελία ο πελάτης οφείλει αρχικά να ενημερώσει γραπτώς την Εταιρεία με mail.

Μόνο μετά από συνεννόηση με την εταιρία ο πελάτης αποστέλλει αποκλειστικά με μία από τις συνεργαζόμενες εταιρίες ταχυμεταφορών και όχι ΕΛΤΑ (αλλιώς επιβαρύνετε ο ίδιος με τα έξοδα μεταφοράς) το προϊόν σωστά συσκευασμένο μαζί με το παραστατικό του με χρέωση της εταιρίας κρατώντας σαν αποδεικτικό το απόκομμα με τον αριθμό αποστολής.

Τα έξοδα επιστροφής σε περίπτωση παραλαβής λάθος προϊόντων βαρύνουν την Εταιρία.

Η Εταιρεία αφού παραλάβει την συσκευή σας θα την αποστείλει πρώτα για να ελεγχθεί από το αντίστοιχο Τεχνικό Τμήμα του Εξουσιοδοτημένου Αντιπροσώπου-Εισαγωγέα-Διανομέα σε χρονικό διάστημα που δεν καθορίζει (και κατά συνέπεια δεν ευθύνεται) η Εταιρεία

Μόνο εφόσον κριθεί κατάλληλο για επιστροφή και αναγνωριστεί το λάθος τότε αναλαμβάνει να επιστρέψει στον πελάτη τα χρήματά του εντός τριάντα ημερών.

Στην διεύθυνση mustshop1.gr@gmail.com ο πελάτης μπορεί να αποστέλλει τις ενημερώσεις/ισχυρισμούς του για οτιδήποτε σχετικό με το ηλεκτρονικό κατάστημα της Εταιρείας και να ζητά περαιτέρω ενημέρωση και διευκρινίσεις.

Αν δεν συμφωνείτε με τους παραπάνω όρους παρακαλούμε να μην ανοίξετε την συσκευασία σε περίπτωση που την έχετε παραλάβει να μας την επιστρέψετε για να σας καταβάλουμε τα χρήματα σας αλλιώς ισχύουν τα ως άνω.